oki!

Vissa saker är rätt roliga! Om ni läser kommenatren av Daniel under så förstår ni vad jag kommer prata om. Har ni läst det nu? Bra... Iallafall tog jag bort bilden helt, lättare så! Fattar inte vad dealen är. Men jag lär inte ta något från deras sida igen. Tar en egen bild på boken nästa gång i stället. För er som inte vet hur boken ser ut, så missar ni inget! Undra om han ens läste inlägget innan han skrev komentare, eller om det är som en klippa klistra funktion. Hur får man dem end reda på att jag använt deras bild? Nästa gång tar jag kort själv =)

Kommentarer
Postat av: ewa

Jepps.. ;P knasigt konstigt att han fått reda på det?? hmm

2008-01-15 @ 13:57:45
URL: http://millimolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0