Min rygg!

Jag har haft så ont i ryggen ända sedan jag kom till Kalmar. Vet knappt om jag ska klara detta! Har somnat båda nätterna efter att ha tagit en treo. Var tvungen att köpa nya idag, annars kan det vara omöjligt att somna. Jag har iallafall ingen aning vad det beror på. Jonas hade en teori i höstas om att min säng är för hård. Men jag vet inte. Kanske ska köpa en mjukare madrass men det känns onödigt att göra det om det inte är madrassens fel. Idag hade jag också jätte ont i biblioteket, så imorgon kommer jag förbered.

Förresten, är det bara för mig som blogg.se är jobbigt??

Kommentarer
Postat av: Mysfarbror Ringan

Samma problem på båda punkterna.
första punkten. Jag har också jävligt ont i ryggen dock med axlarna också inkluderade. Detta beror på a..sängen är från "19synt80" b. madrassen är lika tunn som lasagneplattor c. Fjädrarna i bottnen är lika rörliga som en 100 årig gubbe med rullator. Krav för åtgärd? Bränn upp skiten, sparka på den, gråt över den och sedan köp en Sultan på Ikea. (Om jag får råd =P)

Andra punkten: Jepp jävligt segt idag. Tror du bloggar för mycket Frida ;)

2008-01-10 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0