Födelsedag

Idag fyller man då 23 år. Hehe! Som vilken dag som helst förutom att man får små söta sms av alla vänner. Anna var först vid halv ett. Sen var Josse hon är ju den som alltid grattat mig de seanste 10 åren eller nått. Tack för det :) Sen har Ewa också hunnit. Tre underbara vänner man aldrig kommer släppa. Det som är väldigt tråkigt med att fylla år så här i jullovet är ju att man sitter själv. Hade velat vara i Kalmar och träffat alla små söta vänner. Ewa hade jag kunnat träffa. Men jag mitt nötta har bokat in föräldrarna idag. Det är ju tur att det finns fler kvällar innan man åker hem. Nu ska jag ta på mig lite kläder sen kommer pappa och lillebror och hämtar mig.


Kommentarer
Postat av: ewa

grattis grattis!!!

2008-01-02 @ 10:29:39
URL: http://millimolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0