2008

Första inlägget i år! Woho! Så trött idag! Var jätte roligt hemma hos Ewa!! Fick träffa Malin och Josefine som det var vääldigt längesedan jag träffade. Sen gick jag, Mimi, Linn, Katta och Mattias ner till stan för att titta på nyårs raketerna. Helt fantastiskt att stå vid parapeten och titta ut över danmark. Önskar bara att Jonas va där. Sen var det dags för mig att dra hem medans de andra skulle på efterfest. Stod vid bussstationen och den skulle komma om 10 minuter. När tiden var inne försvann den bussen från tavlan och det stod att nästa skulle komma om 30 minuter. Då pallade jag inte längre utan gick hem! Det tar bara 40 minuter att gå hem från stan till Jonas. Så jag gick! Kallt men en trevlig promenad sådär på nyårsafton.

Idag blir det tvätta och handla och imorgon är det ju en speciell dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0