Illamående

Mår illa och inte så bra. Skulle ha turat med familjen och mormor idag. Men jag ligger hemma i min säng och mår dåligt. Inte vinterkräksjukan tror jag, för då hade jag nog mått betydligt sämre. Jar har faktiskt fått i mig lite grönsakssoppa.

Igååår var en jättetrevlig och urmysig dag. Åkte först hem till Marie och vi pratade en massa, vi har ändå inte träffats på ett år. Men det känndes som det var senast igår. Några timmar senare kom Ewa och vi åt lite polsk julmat som Marie fått av sin mamma. Sen åkte vi hem till Linn med jättefina presenter, hihi... =) Däe åt vi marängsschwiss och umgicks med hennes systerdöttrar. Så gulliga...

Nu ska jag lägga mig ner i sängen igen... Mår isch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0