Funderingar...

Har lite funderingar nu. Bloggkommentatorerna skriver om att de tycker det ska komma en ny schanger med bloggar. Bort med allt det gamla och låta nya idéer och inspirtioner komma in på marknaden. Jag kommer ju på något sätt lägga ner denna bloggen till sommaren och antagligen starta en ny, eftersom det som jag sagt innan inte känns rätt att ha studenten25kvm när jag inte är student längrem, eller bor på 25 kvm. SKA kanske då ha en ny schanger... Huum, vadå? Kanske mat, jag som gillar det, hehe.... eller kanske huum, en blogg om filmer. Nej, då kommer jag komma in på kändisar och jag vill inte bli någon skvaller blogg. Om ni har någrakreativa idéer hör av er =)

Kanske skriva om SIMS, eller vad säger du Anna? =)
 

Kommentarer
Postat av: anna!

jaaaaaaaa! :D

2008-12-23 @ 10:05:14
URL: http://porsfyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0