Lista...=D om mig...

STEG 1
Namn:
Frida Gunilla Nilsdotter Müller Lundgren
Födelsedatum: 2 januari
Ögonfärg: grön/bruna
Hårfärg: röd brum
Längd: 1,77
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Stenbock
Kär: i min mamma :)

STEG 2
Skor som du bar idag
: inga hittils, men det blir väll mina nya puma skor.
Rädsla: åka hiss
Målsättning:  Ha ett riktigt roligt sista år i Kalmar och sen får jag se vart livet tar mig.

STEG 3
Första tanke när du vaknade:
Vad är klockan
Sista tanke innan du somnade: Denna sängen är hård =(

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola
BurgerKing eller McDonalds: Mcdonalds
Adidas eller Nike: Kvittar
Choklad eller Vanilj:  Vanilj glass

STEG 5
Svär du:
Ja, men inte så farligt
Sjunger du: Nej
Duschar du varje dag: Nja, varannan iallafall
Gillar du skolan: Sådär, gillar dock allt runtomkring.
Tror du på dig själv: Kanske inte så mycket som jag borde
Kommer du överens med din mamma: Ja, för det mesta.
Kommer du överens med din pappa: Ja, för det mesta.

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol: Ja, men det var inga stora mängder.
Rökt: Nej,
Shoppat: Ja.
Bakat: Ja, de ni! En nektarin och plommon paj. Mums...
Stulit något: Nja, beror på hur man ser det. råkade ta ett schmpoo på MAxi hbg för typ 4 år sedan.

STEG 7
Har du någonsin....
Däckat eller varit jättefull:
Ja, hehe...
Blivit kallad hora:  Nej
Blivit nerslagen: Nej

STEG 8
I framtiden...
Namn på barn:
Linus, Amanda...
Hur vill du dö: Nöjd och belåten


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
Svårtt att veta såhär. Det är ju en situations fråga...
Antal piercings: Bara öronen
Antal tatueringar: 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Räknas födelsedagar?? Isåfall typ 20 för min mormor är besatt av det. Annars blir det väll 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0