Blogga

Jag har verkligen blivit seg på att blogga. Men just nu händer det inte så mycket i mitt liv. Jobbar och när jag har mina lediga dagar då och då försöker jag vila och göra saker som måste göras.

Igår tillexempel var jag på försäkringskassan och skulle försöka fixa mitt bostadsbidrag. Men det var inte så lätt. Får gå till konoret i Kalmar när jag kommer hem. Har bokat och betalt tågbiljett hem till Kalmar nu. Inte lång tid kvar nu, 17 dagar något sådant?

Pappa köpte förresten fina skor till mig igår. Inga ballerina denna gången utan mer gympaskor. Hade dem på jobbet idag. Det var inte bra, skoskav. Får se hur jag löser det imorgon.

Hoppas ni alla har det bra vart ni än är. Kram

Kommentarer
Postat av: anna!

mmm men det är inte ofta jag sover till 12 heller. men efter en heldag som flytthjälp så sover man så länge utan problem! hörrödu, förrsten.. det måste jag fråga dig. jag har för mig att du har vista på din dator, eller hur? mitt vista och sims2-expansionerna går inte alls bra tillsammans. fungerar det utan problem för dig? kram

2008-08-01 @ 20:33:00
URL: http://porsfyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0