BIO och puben!

Va på bio med Anna ikväll och såg batman -the dark knight. Den var bra, men Anna tyckte den var bättre. Hon va helt förtjust. Heath är verkligen jätte bra som Jokern och det är helt fantastikst och SYND att han inte finns bland oss längre. En sådan bra skpdespelare.

Sen gick vi till puben, jag åt räksallad. Nyttig mat på puben, vad är det för något? Men det var roligt och man träffade på en massa folk man kännde som jag inte träffat på hela sommaren. Så jäkla roligt var det! Sen gick jag och Anna till Pipes och träffade Emil och Greta och tjöötade med dem ett tag.  Sen blev jag dygn sur när jag cykla hem. Men det var det värt, nu ska jag sova! Efter en perfekt kväll i Kalmar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0