Vad tusan ska jag göra???

Första kvällen denna veckan jag inte har något direkt att göra och oj så rastlös jag känner mig! Kanske ska cykla ner till puben en runda och störa dem andra?? Får se vad det blir av allt först. Hade tänkt göra lite skolarbete först, men då måste först Lena lägga in lite saker på Moodle och varför börjar när man redan har en latmask?? Dah...=)

Sen undrar jag en sak? Varför gör alla människor slut med sina respektive i samma veva. Inte första gången det händer! Hehe, men det kan bli en rolig sommar. Men jag hoppas så klart att allt löser sig för dig jag pratade med i telefon precis ;) Kraam

Kommentarer
Postat av: Kim

Sv. nej nej NEJ :)

2008-04-03 @ 20:54:35
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0