Levande??

Jag ska ju erkänna att jag känner mig knappt levande!

Fick hoppa in på puben och jobba igår och med tanke på att jag började kvart över åtta idag så va jag inte så pigg när jag gick upp vid sju. Men det var skoj att jobba igår, pratade en massa strunt med Ann-Sofie och fick lära mig alla Pippis namn och de andra karaktärernas namn av Lollo.

Idag var en seg dag i skolan, sådär bra föreläsning där jag halv sov. Drömde mig iväg ett antal gånger iallafall. Sen ett grupparbete som jag tyckte var det svåraste och flummigaste hittils. Och sen lite panik över den stora examinationen denna delkursen. Får se hur det går, men kännde mig lite lugnare när jag läste igenom allt och där stod att de kommer ge en frågeställningar som man får använda.

Nu ska jag försöka ta mig igenom de sista 40 sidorna i världens tråkigaste bok. Sen är jag free för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0