Kärlekslivet

Har funderat på lite saker nu när man ligger vaken såhär. Nu när jag är singel och har gett upp allt hopp på killar, speciellt efter allt som hänt denna helgen och de senaste veckorna så har jag kommit fram till vad två saker jag har att välja på när det gäller kärleksfronten. Antingen blir jag en stalker och då har jag två alternativ här:

image344
James Marsden och Johnny Depp. Det är väll nått med mig och killar/män vars namn börjar på J. Svårt att motstå iallafall.

Sen finns det ett alternativ till, jag och mina vänner har diskuterat detta flitigt i helgen. Säger inte mer och låter musiken tala för sig själv.


Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha! Josys å min låt! ;) Bra där gumman! Himskans bra låt det där eller hur?! kramissss

2008-04-07 @ 08:55:07
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0