Finally

Nu funkar det igen!! Woho! :) Denna veckan har beståt av lite bloggande =( Först hela historien med elsladden och sen la hela blogg.se ner. Det är tråkigt. Och så har dem inte ens lyckats byta server än. Nene, jag klarar mig alltid.

Lördagen blev riktigt bra, jag satt ju på puben med Anna, Helena, Emil och Rickard. Sen kom Per och då gick dem andra typ. Så jag och Per satt och snackade ett tag, sen kom det en massa mer folk och vi drog in till kåren. Träffade en massa folk där inne och vid ett gick jag ut, sen med lite förrvirrande mötte jag Emma och vi gick hemåt tillsammans.

Söndagen blev lugn med en visit från Teza och Wallander hos Josse.

Igår var det kursintro och styrelse möte. Fy vad tråkigt det känns med den nya kursen. Har verkligen ingen större lust till det hela och det känns som om det är jätte mycket att göra.

Nu ska jag snart iväg till stan och träffa Anna, vi ska äta lite lunch och införskaffa kurlitteratur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0