Tenta plugg, igen!

Imorgon är det tenta ja!! Jag och Josse satt väll till 2 och pluggade idag sen pallade vi inte mer utan gick ner på stan med Vickan. Jag hittade en snygg tröja på REA för 150 kr. Jag är nöjd, Vickan köpte en jacka och ett linné.

Imorgon drar tåget iväg till HBG, höll nästan på att glömma boka biljetten, men kom precis på det innan vi skulle ner till sta, puh! Men dock var det problem med SJ:s hemsida så fick börja om bokningen typ 3 ggr, men nu ligger iallafall biljetten i min väska. Har gått hela eftermiddagen och drat på att packa, orka lixom! Men sen tog det typ 2 min att packa, suck :) Kunde gjort det tidigare så hade jag sluppit lite ångest! Hehe...


Puss på er
Puss      Puss

Här har ni nya tröjan

Kommentarer
Postat av: Tanya

ja minsann, den där pussmunnen är ju riktigt photogenique!

2007-09-27 @ 19:30:58
URL: http://www.chickan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0