Rastlösa förrvirade Frida

Sitter här på min säng och det känns som om det är nått jag ska göra. Jag kan läsa en bok i skolan, men de är inte det. Sen vet jag inte, kanske är det bara känslan att komma ur sängen som är lockande just nu? Men jag har ändå vatt occh handlat idag och tvättat idag och igår var jag knappt hemma. Min näsa gör så ont nu också, efter förkylningen har jag fått sår på insidan och bara jag petar på näsan så börjar den blöda och ont gör de somsagt. Rastlös är jag och ont har jag... Lite hungrig är jag också. Har bara ätit två hemmagjorda hamburgare idag och det var typ vid fyra. Kanske ska jag äta lite sen kvällsmat... Ja, de löser allt för nu... Puss


Jag vill tillbaka till SydAfrika, de va två härliga veckor det!

image94


Kommentarer
Postat av: A.P.

Tjatja Frida =) Allt väl?

2007-09-17 @ 11:10:54
URL: http://ap84.blogg.se/
Postat av: The City

Vad härligt det ser ut ;)

2007-09-17 @ 16:48:05
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0