Mr Mysko has left the city!

Japp, nu har Jonas lämnat mig ytterligare en gång. Men jag tror jag klarar mig. Brukar göra det. Men fy vad knasigt det gick till. Tilda ringde mig och frågade lite om fyllnadsvalet på tisdag och helt plötsligt börjar Jonas ta på sig jackan och jag bara: öööh, nu måste jag sluta prata Tilda för Jonas ska visst åka hem nu. Och vi sa hej då, sen var han helt plötsligt borta. Dem första minuterna är värst. Men jag fick iallafall en bild på honom innan han åkte.

image95

Nä, nu blir det en lugn kväll. Har ju ändå en vecka framför mig som innehåller mycket plugg, en tenta och två tågresor. Det kommer bli tufft, men efter torsdag är det najs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0