Festisar

Igår va det fest hos mig igen, 3e gången nu i höst. Det kom 14 personer:  Jonas, jag, Teza, Katta, Marie, Helena, Terese, Malin, Maria, Marie, Emil, Anders, Tommy, Micke. Knassigt. Det blev redigt lyckat iallafall! Guitar Hero, Singstar, jag har aldrig och Fia med hutt. Alla fick leka av sig på sitt sätt. Teza gillade Singstar och Hutt, Emils bror Anders, gillade Guitar Hero och alla hade trevligt. De såg ut som helvete efter vi kom hem från vår promenad fram och tillbaka till stan, sjukt i know! Men de är redan uppstädat, vaknade vid nio, såg det och tänkte, USCH!!! Iallafall så har jag en liten rosa permanent fläck på bordet nu, men jag trodde den skulle bli värre, de mesta gick bort efter ha fått badat i lite PRE FECT. Nä, nu ska jag och Jonas mysa lite, men här bjuder jag på bilder...


        

     

     




Kommentarer
Postat av: Micke

Sjöng jag mycket igår? min hals är helt förstörd...

2007-09-09 @ 13:35:24
URL: http://denhalvnaknakocken.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0