Telefon terror?

Jag har en hemtelefon som normalt aldrig ringer eller rings med. har sagt upp abonemanget (3 månaders uppsägnings tid) och det ska bli skönt när jag väl slipper det! Idag har telefonen ringt två gånger och båda gångerna har den som ringt bara lagt på så fort jag svarat! Jag hatar detta! Speciellt om det är det jag hörde på Vakna med The Voice för några veckor sedan att telefonförsäljare ringer upp flera stycken samtidigt och tar det samtalet som svarar först och kopplar bara ner de andra! Jag blir så lack på dessa jädrans telefon försäljare!!

Ett gäng apor är vad de är! Ogillar starkt telefon försäljare!

image112

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tja! Vad händer i helgen??

2007-10-02 @ 19:12:34
URL: http://hannahgange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0