Sömnig

Idag har jag varit sömnig, och ändå var vi inte så länge hos Patrik och Tessan igår. Men trevligt var det :) Idag har jag och Jonas varit på Giraffen och Jonas har shoppat kläder för mycket pengar, sen träffade vi ju osso Tommy och satte oss på Donkan en sväng. Ikväll blir det grillad kyckling med potatis sallad. Jag köpte cleaning wipes till min skärm, så den inte blir så full med finger avtryck, dem fungerade så där bra. Sen hittade jag en JÄTTE fin ny Ipod nano, men den kostade 2000 kr, så en annan gång :) Nu ska jag äta fika md Jonas. Kram

Kommentarer
Postat av: R.O.S.E.

vill också ha en ny ipod..:)

2007-10-13 @ 16:53:41
URL: http://PINKROSE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0