Some more fun :)

9 favoriter
Färg: Grön
Mat:  fisk i många sorter och smaker 
Band/artist: Blandat
Film: Oj, finns så många bra
Sport: Fotboll
Årstid: Sommaren, ledig :)
Veckodag: Fredag, början på helgen
Glassmak: Citron sorbet, eller sorbet överhuvudtaget :) 
Tid på dygnet: Den lediga tiden :P

8 för tillfället
Humör: Prat glad
Smak: Pasta med ost, lunchen :)
Kläder: Jeans och grå tröja
Nagellack: Nopp, nada, inget alls
Tid: 13.29
Omgivning: Stökig
Irritationsobjekt: Min box!!

7 senaste
Cigarett: Vattenpipa i lördags :S
Mat:Lunch, pasta med parmesan
Dryck: ett litet glas mjölk
Biltur: Med Therese i torsdags runt i Kalmar
Kyss: Kyss? med Jonas förra helgen :D
Spelade låt: Minns inte
TV-program: Ngt halvdåligt igår typ bingolotto

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej 
Brutit mot lagen: Nej, de tror jag inte, jo snattat et schampoo av misstag en gång. 
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: I badkar, ja!
Varit med på tv: Nej, tror inte det faktiskt
Kysst någon du inte känner: Öööh, ja, de tror jag

5 nej tack
Kläder:
huum, högklackat
Mat: Jag gillar mat :)
Musik: jag vet inte har svårt för metal
Dryck: Mintu, isch och usch
Personlighetsdrag: Sura och dryga människor

4 saker
Du gjorde igår kväll: Tittade på tv, pluggade, åt mat och satt vid datorn
Du kan höra just nu: tv:n
Du kan inte leva utan: mobilen, datorn och kanske min säng :)
Du gör när du har tråkigt: Tittar på tv, eler sitter vid datorn

3 personer
Du kan berätta allt för:

Du tycker om: Mamma, Jonas och många till
Du inte gillar: *********************

2 val
Kaffe eller te: COLA?
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att jag blev smal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0