Sex

Jag såg på Babben och Co i lördags och Magnus Uggla var med. Han har en blogg som är rätt intressant. Han sa dock en sak på programmet om blogande som jag har fastnat vid. Han sa att för att hålla en blogg vid liv ska man skriva minst sex inlägg per dag och jag håller med om det han sa sen, hur ska man hinna med att göra sex roliga saker varje dag som man kan skriva om på sin blogg. Jag har försökt hela veckan nu, men det mesta jag klarat hittils är fyra, och det var kämpigt. Men jag kommer försöka fortsätta! En dag kanske jag har sex inlägg i min blogg på en dag! Den dagen firar vi! =D

En blogg som har lyckats verkar det som är threeofakind.blogg.se Dock är de tre som skriver, nästan fusk! Det räcker ju med att de har två roliga stunder var för att komma upp till sex. Dock så är det en bra blogg, och man får ju hoppas att kvalitén också räknas in :) Min blogg kanske inte är den roligaste för folk som inte känner mig, så jag får väll nöja mig med mina 13 läsare på dag och det gör jag :)


Kommentarer
Postat av: The City

Ja, jag har också lite svårt att ¨hålla bloggen vid liv ibland, men det är bara att kämpa :)

2007-10-06 @ 16:25:06
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0