Sent

Klockan är mycket, Jonas sover och jag sitter lite hemlighetsfullt vid datorn. Det har varit en mysig kväll, med film på femman, vilken annan kanal?? Kan ju också påpeka att jag kan inte stänga av boxen, koppla om den eller något! Om jag vill se på film, spela Playstation, eller något annat, så måste jag dra ut sladden till boxen. Jag är rädd att den inte ska starta igen!

Vi såg Murder by numbers, och den var jätte bra! Sandra Bullock var med i den, och den var speciell. Handlar typ om hur två tonårs killar försöker göra det perfekta mordet, men misslyckas, såklart!!

Nä, nu ska jag krypa ner brevid Jonas och försöka sova. God natt på er alla där ute! tycker denna bilden verkligen beskriver hur jag har det ibland...

image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0