Pluggande

Denna dagen har nästan bara bestått av pluggande. Nästan klar med en uppgift som ska lämnas in den 24 oktober, det kallar jag duktigt. Sen har jag läst lite om Sverige på 1900-talet. Inte så roligt, vi ska dock ha föreläsning om det imorgon, lär få lite bättre kläm då :) Har även hunnit äta lite och vid fyra ska jag hem till Tessan för att umgås lite innan mötet. Första mötet som styrelse medlem, är så på G att hitta på nått, känns som jag suttit hemma och möglat av mig den närmaste veckan. Till helgen blir det nog utgång med Eve och Emma, har inte träffat Emma sen innan sommaren och det är fy skäms fasoner! Men på torsdag, oj det är imorgon, iallafall så ska vi till puben då! Det ska bli najs, sen får vi se vad som händer till helgen, jag är lit sugen på kåren! Nu ska jag läsa lite till! Visste ni att Vasaloppet har pågått sedan 1922. De ni....

Kommentarer
Postat av: Hannah Gånge

Aha! Då ses vi säkert ute då!!? Annars jobbar jag mest...

2007-10-03 @ 15:25:31
URL: http://hannahgange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0