Mjölk

Asså jag har ju kommit fram till att jag ska sluta dricka mjälk för jag har mjölkmage. Mitt problem är att jag har nån lös skruv och fattar inte att saker som yoghurt, fil oh glass också tillhör kategorin mjölk. Så här sitter jag nu, efter att ha ätit en halvliter glass igår och sen åkte till puben och åt vitlöksdipp, (blandannat) jag mår illa och rapar vitlöksdoftande rapar. Inte ALLS mysigt! Kan någon hjälpa mig med vad jag måste dra ner på. Här är det jag hittils kommit på:

fil
mjölk
glass
yoghurt
ost

Någon som erbjuder sin hjälp? Jag kan fortfarande blanda mjölk i saker och dricka i SMÅ mängder, suck...

image116

Kommentarer
Postat av: Jonas Andersson

Detta kommer jag på...
Grädde
Fräskost
Getost (o no!)
Festaost (men jag tror att du kan äta det)
Men nu är jag inte någon mjölk eller mag doktor. Bara en enkel hjärn kirurg...

2007-10-05 @ 10:57:42
URL: http://www.andesson.se
Postat av: Vickan

du ska sluta dricka MJÄLK du:P

2007-10-05 @ 11:51:24
URL: http://shiiibby.blogg.se
Postat av: Ewa

Testa först o se om det inte blir bättre om du bara skär ner på den "rena mjölken" eller drar ner på de andra.
jag kan tex inte äta ostmacka,joughurt och ett glas mjölk på samma gång elelr dag. utan får välja villken mjölkprodukt som jag vill ha.. testa dig fram behöver kanske inte dra ner på allt... puss o kram

2007-10-06 @ 10:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0