Lär känna mig

Vad heter du: Frida

Var bor du: I Kalmar

Trivs du där: Ja, det gör jag, men saknar kära Helsingborg ibland...

Brukar du läsa horoskop: Nej, det händer väldigt sällan

Har du körkort: Ja, i över 4 år :)

Favoritdjur: Katter och fiskar :)

Festar du mycket: Lite för att vara student :) Men jag är nöjd :)
Sprit, cider, vin eller öl: I like cider

Brukar du bli för full: När jag dricker, JA!
Antal kuddar i sängen: 5

Äger du ett busskort: Rabattkort, Skånetrafiken
Vad åt du till frukost: Knäckebröd
Har du haft sex idag: Nej....

Nästa mål i ditt liv: Bli klar med min utbildning

Hur svarar du i mobilen: Hej, det är Frida
Antal timmar sömn inatt: Vi får se...

Sov du ensam: Japp

Din hobby: Öööh... Plugga? :D

Vad är det för veckodag?: Tisdag, sen en halvtimme sedan

Vad åt du senast: Kladdkaka :D

Vem fick du sms av senast: Sofia som har hand om publagen på kåren
Vem ringde dig senast: Jonas

Godaste ölen du druckit: Öl är inte gott :S

Vilka hårfärger har du haft: Röd och blonda slingor,

Vad såg du senast på TV: CSI Miami

Vad läser du för bok just nu: Skol litt.

Längd: ca 180

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: Lite rött med brunt i. Vissa kallar det kastanj.

Är du kär i någon: Ja

Vad gör du om ett år: pluggar
Önskar du att du bodde någon annanstans: Drömmen är ju lyxvilla i typ LosAngeles eller ett strandhus någon stans.

Dricker du: Fläder saft :)

Vilken parfym använder du: Gucci! Envy Me

Vilka skor använder du: Söndriga gympadojjor till vardags, annars mina fina skor :D

Dagens klädsel: Jeans och en grå tröja, med blåååa strumpor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0