Jaaaaaaaa!!!

Jag klarade den fina tentan i Forntid och en massa saker. Fick tillochmed VG på en fråga, men fick G på hela tentan. Tror faktiskt hela klassen klarade tentan. Så jag är glad idag och detta betyder också att det blir en färd till Ullared i Oktober, för man slipper omtenta =) Det ska bli roligt, fyra tjejer ute på de farliga vägarna! =) Nu ska jag fira med ett päron och kanal 5, eftersom det är den enda kanalensom fungerar för tillfället, kan inte byta kanal på boxen, om jag inte stänger av den och sätter på den, då kan jag byta kanal i 15 sekunder. :) Har iallafall ringt Tele2 och jag ska få en ny box nästa vecka någon gång, hoppas jag =) De sa fem arbetsdagar, men hur ofta stämmer sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0