Gårdagens bravader

Först ska jag bara säga ATT jag är Trött nu! Så om det blir något fel! Do not blame me! Iallafall så hade jag som sagt en väldigt trevlig kväll igår. Det började hos Tommy vid sex då jag kom dit men ingen annan :) Jo, vid halv åtta, men då var jag på väg till Emma. Iallafall så fick jag träffa min nolla från förra året, Cecilia lite snabbt.

    
Cecilia och Tommy

Sen bar det som sagt iväg till Emma, där var det full stå. Det var från början, jag, Emma, Andreas, Hanna, Evelina och Winberg known as Winqvist. Det var full sjå och mycket snack, men det skulle bli värre!! Först kom Matilda,(inte Tilda) med en kille, sen kom Mackan som var rätt så på lyset han for in som en virvelvind och sen kom hans vän Ted. Det blev allvarligt när Mackan, Hanna och Ted började berätta om hur de alla var adopterade från Indien. Mackan hade en riktigt snyftig historia. Gud, vad han é go!

       
       
  

Sen blev det en trevlig kväll på kåren, förutom att jag fick hämska skoskav. Vickan va kramig som alltid och Marie var en väldigt fin ryttarinna. Och Tilda var lika party glad som alltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0