Frågor!!

Tio sakar om mig:
1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Ibland
3. Är du uttråkad?  När jag inte gör nått, ja!
4. Är du ledsen? Emellanåt
5. Är du italienare? Hihi, nej!
6. Är du gravid? Tror inte det, hoppas inte...
7. Är du full? Inte nu, men kanske ikväll på klassfesten! =D
8. Är du en cooling? Ooo YEA!
9. Är du från Irland? Hihi, nej men jag har bott där 1 månad
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Påsättviss

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. Har du nånsin blivit sårad?Ja, ibland är killar dumma och knäppa, va dock på gymnasiet!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja, min sötis!!
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja, typ alla killar jag gillat!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja, i söndags :)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska jag veta det?
7. Är du kär? Ja, i Jonas
8. Vill du gifta dig i framtiden? Om jag hittar en annan som vill, ja! 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? hår
3. Katter eller hundar? Katt
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? TV
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nopp
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, vem har inte det?
4. Hoppat Bungee Jump? Neje
5. Ljugit för någon du tycker om? Japp ;)
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Har jag säkert, men förträngt
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Har inget ex direkt
9. Gråtit när ett husdjur dog? Blupp *snyft* Tippen *snyft*
10. Velat försvinna? För ofta...

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Till Jonas
2. Telefonsamtalet du fick? Joey Poey
3. Personen du va med? Min studiegrupp idag, annars simmade jag med Tessan igår
4. Roligaste grejen som hänt? Klassfest ikväll!
5. Personen du sms:ade? Tessan där med
3. Du va i en bil med? Jag har bara åkt själv idag
4. Gick på bio med? Måste nästan vara Jonas, men Teza tjatar! Ja, vi ska ngn gång :)
5. Va och shoppade med? Jonas, han är tråkig att shoppa med dock!
6. Du kysste? Jonas
7. Du skrev till på Facebook? Teza...
8. Du kommenterade? Girlylicious blogg,
9. Du tillbringade natten med? Findus och Linus!!
10. Du kramade? Måste vatt Teza eller jag minns inte...

Jag gillar frågor hihi =)

Kommentarer
Postat av: Anna

jag gillar också frågor.

2007-10-24 @ 13:49:59
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0