Dåligt balans sinne

Igår var då jag och Eve och badade, vi började med att simma några längder, hon simmade ca 20, jag ca 15. Sen skulle Eve då lära mig simma, he. Det gick bra till en början men efter ett tag började jag spåra ur, ovanligt? Nej...
Men vi gjorde de vi skulle göra, kan ju bara säga att mitt balans sinne i vatten inte är det bästa. Skulle sitta på en dyna för att prova arm tag, he, jag kunde inte sitta stilla mer än högst 10 sekunder, så just den delen gick sådär. Efter ett tag gav även Evelina upp och vi började leka lite, där fick jag igen visa prov på mitt dåliga balans sinne. Sen struntade vi i det och gick till bubbel poolen, där Evelina fick sig en "trevlig" syn. Oki, den hade säkert varit trevlig om den suttit på något snyggare =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0