Ajsingen

Jag har lite ont i magen och lite illamående idag! Jag tror tusan det beror på vattenpipan igår! Dem sa innan vi började att vi delade på ungefär 100 cigaretter ca 12 per person, fatta att jag har inte ens rökt1 under hela mitt liv. Så jag tror faktiskt jag är lite förgiftad idag, eller vad tusan vet jag. Bra mår jag iallafall inte :) Kan kanske vara curryn?

Annars var det en jång dag igår, var på bibblan vid 9 på morgonen och träffade gruppen. Sen träffade jag Joey vid 12 och vi åkte och åt SUSHI!!! Sen handlade vi på lite på stan! jag köpte, strumpor, leggings, Body Lotion och ngt shimmer sak, som luktade jätte gott. Josse köpte lite mer :) Sen vid tre träffades vi vid slottet och tog kort till hemsidan. Det var ju trevligt. Sen åkte vi hem till Tommy, och som sagt, Curry och vattenpipa, ingen bra kombination :S

Annars var det en jätte trevlig kväll igår, nykter och allt som jag var så :) Nu funderar jag dock på vad jag ska göra i kväll, har tre alternativ, men funderar dock på att strunta i alla och bara stanna hemma. Isch! Tvätta ska jag väll orka iallfall och kanske laga mat om jag får någon aptit!  P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0