Slapp

Idag har bara varit en enda lång slappe dag, och jag som hade massa saker att uträtta :S
Det började iallafall med att jag vaknade halv elva och satte mig i duschen för att få bort all illamående.
Det gick sådär, la mig sen i sängen till kvart i ett då jag skulle hem till Eve och äta pizza!! Pizza är såå gott!! Eller pizza med kyckling, banan och bea sås =D LOVE IT!!! Gick från vrålhungig till über mätt på 10 min :S

Sen körde jag och Eve ner Ciile oh Sara till tåget! Det har verkligen vatt jätte roligt att dem tjejerna har vatt här i helgen, dem kan underhålla :)

Sen har jag bara legat i sängen hela dan, så lat man kan vara!! Har sådan ångest för allt jag skulle gjort! Jaja, en typisk bakis söndag, nu blir det snart mackor till kvällsmat, om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0