OBS!! SERIÖST INLÄGG!!!! OBS!!!

Jag har ju en tendens att glömma vissa saker, som helt faller bort ur huvudet. Tillexempel namn och födelsedagar. Sen har jag också haft herpes/munsår sedan jag var liten som började när min pappa dog. Säger mamma iallfall. Men jag har hört att om det ligger latent i kroppenm så behöver det alrig bryta ut eller så det ut vid en chock för kroppen. Min chock var då när jag var 4 och min pappa dog. Mamma har sagt att mina läppar var helt uppsvullna när jag var mindre, bara något halvår efter min pappa dog. Iallafall, nu undrar ni säkert hur min glösmkhet och munssår/herpes hör ihop, jo... Läs denna artikel så förstår ni...

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article1154321.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0