Mixed

RANDOM
[] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[x] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[x] Jag ser på nyheterna.
[] Jag dödar inte insekter.
[] Jag svär ofta.
[x] Jag sjunger i duschen.
[] Jag är en morgonperson.
[] Jag betalade för min rington.
[] Jag är petig med grammatik.
[] Jag är en sportfanatiker.
[] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[x] Jag är bra på att baka.
[] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan.
[] Jag vet hur man skjuter.
[] Jag är kär i kärleken.
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[] Jag äter snabbmat varje vecka.
[x] Jag är bra på matematik.
[] Jag tror på spöken.
[] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[x] Jag är väldigt kittlig.
[] Jag älskar mörk choklad.
[x] Jag spelar dataspel och/eller tv-spel.
[x] Jag är bra på att minnas ansikten.
[] Jag är bra på att minnas namn.
[x] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0