Liten lista

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan? Tungan, syns inte lika mycket
2.Vara seriös eller rolig? Rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? Dricker inte mjölk
4. Brinna upp eller drunkna? Tror nog drunkna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Öööh...Mina föräldrar såklart...

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Japp, jag tycker om många människor :)
2. Sol eller måne? Sol
3. Vinter eller höst? Höst
4. Vänster eller höger? Vänster
5.Soligt eller regn? Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vanilj

OM MIG..

1. Vad heter den du är tillsammans med. Jonas!
2. Hur mycket är klockan just nu? 22.31
3. Fullständigt namn? Frida Gunilla Nilsdotter Müller Lundgren
4. Vart vill du bo? Nått lagom varmt ställe
5. Hur många barn vill du ha? två, kanske tre
6. Vill du gifta dig? Ja, de vill jag nog
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär
8. Har du ätit sushi? Ja, I LOVE SUSHI
9. Favoritglass? Vanilj med chockladkross :D
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Inga
11. Humör? Ont och trött

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nej
2. Sjungit? Nej
3. Blivit kramad? Ja,
4. Känt dig fånig? Inte kännt mig, men säkert vatt :)
5. Saknat någon? Ja
6. Dansat galet?  ja
8. Klippt håret? Nej
9. Gråtit? Nej
10. Ljugit? Nej
11. Blivit kysst? Nej

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nej
3. Tycker du att du är attraktiv? Nej
4. Sover du helst själv eller med någon? Beror på...
5. Tror du på spöken? Ja

Kommentarer
Postat av: Teza

tyst med dig. DU ÄR ATTRAKTIV. trög du e ibland.

2007-11-19 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0