Kan inte sova...

Så jag lägger in lite frågor med svar:

DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol.
[x] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[] Jag kan inte svälja piller.
[] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[] Jag tar mediciner mot depression.
[] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.

DÖDEN
[x] Jag är rädd för att dö.
[] Jag hatar begravningar.
[] Jag har sett någon dö.
[] Någon nära till mig har försökt begå självmord.
[] Någon nära till mig har begått självmord.

MATERIALISM
[x] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.
[] Jag har en ohälsosam relation med anime/manga
[] Jag äger många dyra designerväskor.
[x] Jag äger något från H&M.
[] Jag samlar på serietidningar.
[] Jag äger något från Benetton.
[] Jag äger något jag köpt på E-bay.
[x] Jag äger något från Diesel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0