Johan Glans

JAG OCH JOSSE SÅG JOHAN GLANS!!!!

Helt sjukt!! Jag och Josse håller på att cykla hem från förfesten till Sahara Hotnights. Jose ska köpa cigg så vi cyklar till Statoil vid Liljas. Genom fönstret ser vi JOHAN GLANS!! Röd om kinderna och köper ngt mystiskt för 250 kr... Han går nämligen tomhänt ut från macken.... Jag och Josse som de två små fjantiga tjejer vi är står mest och fnittrar i ett hörn, eller iallfall jag gjorde det =D

Jag har tre teorier om vad han köpte:

1. hyrbil
2. Han betalde kassörskan... Han va ju ändå röd om kinderna ;)
3. Han köpte ett telefon kort...

Josse tror ju 3:an men jag kör stenhårt på 2:an! Nej...skämt o sido...

snöar gör det ute iallafall...SUCK!!!!!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha lätt atr det e trean:) Ring eller knacka på sen om det e nåt:P

2007-11-14 @ 23:09:12
Postat av: teza

jag tror han köpte knark. jäkla skåningar.

2007-11-15 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0