IKEA

Har vatt på IKEA en sväng och köpt mig lite doft ljus och ytterligare några ljusstakar. =D Men dessa matchade skålarna jag köpte för ett tag sedan.

Var också på HM och köpte den fina guldiga tröjan jag har sucktat efter. Så nu har jag en outfit till lördagens kalas! Det ska bli såååå roligt på lördag, en massa härligt folk som kommer!! :)

Jag var ju me Teza överallt och hon pratade om Sara, och då kom jag fram till i min egen lilla tystnad, att jag saknar henne. Alldeles för sällan... Nä, kanske blir det lite fest ikväll hos Sheron, får se får se...

Kommentarer
Postat av: Ringan

Doftljusen på IKEA? Usch det där rummet på IKEA springer jag mer eller mindre förbi. Jag klarar inte av de lukterna. Ögonen börjar svida och får ett svagt tryck över bröstet O_o

2007-11-14 @ 17:15:50
URL: http://ringan83.blogg.se
Postat av: teza

Micke är en meeees, micke är en meeees, micke är en meeeees.

2007-11-14 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0