VÄLA!

Idag har jag varit på VÄLA en svängom med Mi och Ewz! Det blev ett par Jeans! Woho! Men annars var där mest bara en jäkla massa folk så man pallade inte så mycket. Ska kanske dit igen med mi och Sanna på fredag. Får se hur det blir med det. :) Nu är jag hemma i Ödåkra igen, men sov inatt hos Jonas, men Jonas. Jag har snart varit här en vecka, men har knappt träffat Jonas. Det har varit så mycket annat. Men helgen är våran iallafall. Sen ska vi se vad som händer på nyår. I värsta (eller bästa?) fall så sitter jag hemma och kollar ut på alla vackra raketer. Jag har efter Julafton bestämmt mig att jag ska ha en vit vistelse i Helsingborg.

Sen vill jag hälsa till min mamma som börjat läsa min blogg, hej hej mamma!! :D

Kommentarer
Postat av: Kim

svar; haha ja, det vore ngt du :) var bor du?

2007-12-26 @ 19:49:59
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0