Sittningen

Igår var det jobbar sittning, jag och Therese gick dit med några förhoppningar! Vi var hela fyra som kom från laget, jag, Therese, Anders och Jonna! Joo, Vickan var där med, men  hon satt inte med oss, men hon är bra ändå :) Jag fixade en ny jobbare till laget, en Idehusare i ett Karolin lag, Herr Sås, det funkar alltid!  Var sedan på två mellan fester, först var vi hos Anders, trevligt att se hur han bodde, väldigt spartanskt, men det funkar väll det med. Sen skulle vi gå till puben, men det blev till Otto istället. Där blev jag skallad av Anders, han var väldigt ångerfull och varken jag eller han hade fattat vad som hände. Sen drog vi till puben, där satt jag och pratade med Calle och Emelie. Sen blev det kåren, men vid tolv drog jag hem, pratade med Josse och Emma ett tag. Väll hemma sedan ringde Therese efter ett tag och vi pratade nog i en timme, sen somnade jag!!

En väldigt trevlig kväll, med en full Frida :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0