Säkert??

När man läser i Aftonbladet om att bussar i Helsingborg blir beskjutna, känner man sig helt plötsligt inte lika säker längre. Detta hände alltså i Adolfsbergs centrum, det är där MiMi bor, tror jag iallafall. Och jag har iallafall planerat att åka dit när jag är hemma och 7:ans buss, som det är rätt stor chans att det var den som blev beskjuten är den jag kommer ta dit. Alltså, huum, det är läskigt! Men jag kommer inte sluta åka buss i Helsingborg, vad ska jag annars göra liksom? Gå? Nä, det är inte samma lätthet som i Kalmar att ta sig till ställen.

Mi, jag får väll hälsa på dig? En nattlig promenad klockan tre på natten är ju aldrig fel ;) Jag saknar Mi, det var ju ett tag sedan man träffade henne! Minns inte ens när det var senast, men det var innan sommaren.


Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg

Välkommen till Helsingborg!

2007-12-06 @ 00:20:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10226

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0