Nyårslöften!

Ja, har knepat på lite nyårslöften! Jag definerar nyårslöfte som något man sällan håller och man håller inte det just bara för att det är ett nyårslöfte.

Iallafall, här är det jag ska försöka lyckas med i år.

1. Till en början bara dricka läsk på fredag och lördag kväll. + när jag äter ute! Sushi är inte inkluderat! Äter jag Sushi ska jag dricka vatten!! Kall mat = vatten. Så till sallad dricks det vatten. Komplicerat. Men det är en början. Sen ska jag avveckla läsk drickandet till de helger Jonas besöker mig och samma regler när jag äter ute.
2. Äta godis högst en gång i veckan! Och dem veckor jag inte äter något så får jag köpa mig ett extra klädesplagg. (om ekonomin tillåter) Annars får jag bara njuta av att jag mår bra!
3. Försöka hålla ekonomin till 500 kronor i veckan. Då räknar jag inte in räkningar!
4. Försöka träna! vet hur svårt jag kommer ha för det...

Nu ska jag hem till Sanna! Och tänk på att det är inte nytt år än!

Nu bråkar grannarna under igen! Skrik lite till tack....


Kommentarer
Postat av: The City

jag får väl satsa på samma löften :)

2007-12-31 @ 12:15:32
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0