Litet ryck

Fick precis ett mindre städ ryck.

Mina ben på sängen har vickat rejält det senaste taget, men jag har ignorerat det och bara rättat till dem emellanåt. Nu för ca 30minuter sedan så skulle jag rätta till ett av dem och helt plötsligt var inte benet fast på sängen utan det var i min hand. Oj då! Och jag vill inte ligga på en säng där ett ben är löst och kan rammla av. Så jag lyfter upp sängen, då tre ben till ramlar av, jag bara, oj då! Iallfall så skruvar jag fast benen. Sen ser jag hur jäkla mycket damm det finns under min säng, så jag rensar och dammsuger under sängen, det var ett tag sedan kan jag ju säga :) Sen hade ju lakanet och allt rasat ner när jag lyfte upp sängen, så nu har jag bytt lakan med :) nu ska jag bara rensa den högen med saker som ligger framför mig, som låg på, under, bakom och nedanför sängen :) Det mesta består dock av alla mina mysiga kuddar. Det påminner mig också om att jag vill köpa nya kuddar. Har ju ändå haft ngra i två år och köpte dem på MAXI för 39 kr. :)

Sa ju senast i lördags till Teza att min säng blivit mer ostabil :) Nu vet jag varför...

Nej, nu ska här rensas och dammsugas lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0