Juldagen

Nu är det juldagen och jag vet inte riktigt vad det innebär. Min familj ska iallafallse Die Hard 4, fasst vi bestämde igår att vi skulle se Rattatouile. Så jag struntar i det. Väntar på att Jonas ska bli klar hos sin faster så vi kan åka hem till honom. Tänkte se tomten är far till alla barnen ikväll, 19.55 börjar den. Jonas har också köpt lite nya saker till lägenheten som jag ska inspektera. Imorgon blir det antagligen VÄLA med Mi :) Skaaa bli jätte skoj att träffa henne!! Det var way to long ago. Påskas senast tror jag, oförskämt länge sedan. Senåste jag också börja plugga till tentan oh inte att glömma den uppgiften som ska vara inne den 10 januari =S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0