Himåd

Idag dra jag hem till Skåne! Ska bli så skönt att somna i en mjuk och skön dubbelsäng med Jonas inatt. Har saknat det. Sen ska de bli roligt att träffa familjen! Det är ju nästan 12 veckor sedan jag träffade dem senast.

Igår skulle jag hämta Josse och Adler efter deras fylle slag. För det första var det inga problem att hålla mig vaken. Sedan var det väldigt intressant att vara fylletaxi, första gången faktiskt. Adler kom fram och sa: jag är lite onykter. Jo, tack! Josse va dragen hon med. Har inte frågat henne hur hon mår idag, hihi. Jag och Adler kommer dock slänga ut henne ur bilen om hon pratar ångestbakfyllaminnensnack.

Näää, nu måste jag fixa det sista innan bilen rullar iväg! Kram

Kommentarer
Postat av: emma

Nej men hejsan Frida! Skönt att det finns fler! :) haha, ja har pratat me Josse idag, å hon va väääldigt trött! hihi!

2007-12-20 @ 16:02:35
URL: http://misslilstar.blogg.se
Postat av: Alkisen;)

Haha så mycket ångestbakfylleminnen blev det inte men en massa mobbing från er sida dock;) Ha nu en riktigt god jul!

2007-12-23 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0