Good night!

En bra kväll hos Linn med Marängscwizz och spelande av spel. Ett väldigt konstigt spel :) Men fy vad vi skrattade!! Sen pratades det ju såklart om Linn och Maries resa till Asien och även vad som kommer att hända till våren. Jag måste bara åka till Göteborg och hälsa på Linn! Ska försöka kolla helger så fort jag får tag i ett schema över MA/SV. Imorgon blir det VÄLA igen! Har ju 600 kronor kvar att shoppa för :) Ímorgon blir det med Marie, Sanna och Ina. Det var såå längesedan jag träffa Sanna. Ganska exakt ett år sedan när jag tänker efter, för det var nog på Linns födelsedag förra året. Ina är Sannas styvdotter tror jag man kallar det. :) Ska bli skoj iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0