2007



Årets bästa film:
Hairspray och Råttatouile

Höll du ditt nyårslöfte från 2006?: NEJ!!!

De bästa nya människorna du träffat detta året: Anna L och Anna P! + en hel GRUS klass :P Får inte glömma Tommy!!

Har du förändrats mycket: Man förändras nog en hel del varje år...

Blev du kär i år?: Fortsatte vara kär! Det är alltid ngt ;)

Gjorde du något som du inte gjort förut: Jag åkte på kryssning :)

Vilket datum från 2007 kommer du alltid att minnas?: Usch, jag är så dålig på att minnas datum. Minns bättre händelser.

Dog någon som stod dej nära?: Nej, som tur är

Vad spenderade du mest pengar på 2007: Mat

Vilket plagg använde du mest? Min cerise rosa t-tröja med svart tryck

Vad har fått dej att må bra under 2007?: nollningen, efteråt iallafall. Mådde inte alltid så bra under! Alkoholens underbara påverkna!

Bästa skivan detta året?: MIKA

Något du önskade dej & INTE fick?: Massa pengar?? hehe...

Årets mest beställda alkohol på krogen? Cider

Årets miss: Hela jag är som en miss ibland :P

Favoritprogram på tv: Heroes!

Något du irriterat dej över extra mycket: Foppatofflor

Vad har du ätit & druckit mest under året?  Coca Cola och pasta!

Årets lyx: Ullared :D :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0