Packa

Ja, nu är de som sagt en vecka kvar till jag åker till Kalmar och nu har packandet börjat.
Jag är verkligen inte bra på att packa. Sen har det blit alldeles för mycket nya kläder i sommar.
Alla billiga dock och har fått en del av mormor, om min mormor kan något så är det faktiskt att köpa kläder.lev

Nu blev jag lite galen och tog kort på alla nya kläder med undantag...

Börjar med kläderna jag fått av mormor

Två linnen, Två tröjor , en brun en rosa och en grå tjocktröja med drag kedja Hon har också köpt  en svart tröja, med fjärilar.
         
                   

Sen kommer de kläder jag köpt :)


En skrikig tjock tröja med luva. En rosa t-tröja, en grön t-tröja, en randig tröja, en rosa tröj som ser otroligt stooor ut... De fyra sista inhandlade i Oslo.

                       

Shorts från H&M och en väska från HBG festivalen. Sen har jag köpt, Jeans, B&H mm... Men det orkade jag inte leta upp nu...

                     

HUR SKA JAG FÅ PLATS MED ALLT????


Kommentarer
Postat av: Teza

vad fina saker! du får gå modevisning sen när du kommer till Kalmar :)

2007-08-17 @ 10:11:02
URL: http://frokentess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0