Ödåkra

Nu är jag hemma i min kära hem by Ödåkra!
Mamma och pappa ska ha en lite fest för grannarna som flyttar nästa vecka.
Kommer sakna dem så mycket, underbar familj!!  Tre underbara ungar varav de två äldsta jag har varit barnvakt till många gånger. Sen har vi deras lilla minsta Ludde. Han är så söt!! Föräldrarna i sig är så lätta att prata med och man har alltid kännt sig välkommen in dit. Det blir mammas fisk soppa ikväll :D
 
Sen finns det en sak som jag aldrig kommer förlåta mina föräldrar för. I sommar har de sålt MIN älskade underbara oranga peugeot och köpt en ful liten silvrig MINI istället!! Peugeoten kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!

                                

Kommentarer
Postat av: Gustav

Ful är minin inte däremot är den silvrig och mycket snabbare och snyggare :)

2007-08-17 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0