Natt tankar

Jonas jobbar sent denna veckan och är då hemma vid tolv. Igår åkte han tidigt för han skulle klippa sig, så han åkte vid tio kom hem vid ett. Då gick han direkt och la sig, somnade och där låg jag halv pigg och fullt med tankar i huvudet.

Om lite mer än en vecka åker jag tillbaka till Kalmar. Det ska bi så roligt att träffa alla vänner, Teza, Eve, Therese och alla andra roliga människor. Dock kommer jag sakna Jamie. Visst kommer hon besöka oss, men det blir inte samma sak. Men sen har vi de gammla godingarna här i Helsingborg, Linn och Ewa. Marie har man ju ändå inte träffat i sommar :S. Kommer sakna dem med. Linn och Mi ska ju iväg till Thiland hela hösten, så de lär man ju absolut inte se. Slutet på sommaren är den värsta tidpunkten, lämna Jonas och vännerna här, skolan börjar snart. Men alting blir lite bättre när man tänker på allt roligt i Kalmar.

Allt detta låg jag och funderade på och vilken sommar jag haft.... Jag kunde gjort så mycket mer, men  visste redan innan denna sommaren började att den inte skulle bli så äventyrlig. Men lite har jag hunnit med. En resa till Oslo en snabb visit i Båstad. En dag i Helsingör med rosor och lasagne. Ett oräknigla resor till Kullabygden, både till Jonas familj och som turist :) Sen har vi vtt ngra rundor på JYSK. Underbar soffa och Tv-möbel. Sen har det hänt lite mer, men inte så mö. JOOO HBG festivalen.

Jag ville sätta in bilder, men sladden är i Kalmar!! Buhu.... Den till mobilen asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0