Herr Damp

Ja, idag åker Herr Damp till de doftande städernas stad. Stockholmo! Jag vet att han tycker de ät bonnelann, och man kan hålla med honom (Säger bara, Teza). Men hann kommer nog ändra sig när han vatt där uppe ngn dag. Jag vet inte vad han ska göra, de har att göra med kineser. de vet jag. Jag har en teori om att Kina håller på att ta över sverige. Titta bara vad kineserna har gjort med våra kära kina puffar, jo bytt namn! Ser ni inte hur elak han ser ut på paketet!! Jag vet jag har bott med en kines ett halvår!!  (De har redan övertagit Sara genom att få henne att lämna Kalmar högskola och bli nån media nisse istället!!)


Kommentarer
Postat av: Teza

haha, du e ju psyko. Ska bara göra en notis på att sara inte är någon medianisse, utan pressansvarig för fanerdune projektet. Hälsa Jamie och pussa en gång till om hon inte blev nöjd nere vid tåget :)

2007-08-31 @ 16:36:54
URL: http://frokentess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0